
En aquesta sessió vem començar reprenent el debat de l'anterior classe sobre la representació que haviem fet d'una classe. Arrel d'això va sorgir el tema de la disposició espacial de les aules, del que nostraltres recordavem de la nostra escola i de les nostres experiències.
Individualment vem dibuixar el que seria per nosaltres una bona distribució de la classe, col·locant els pupitres i la taula del professor. Penso que no hi ha una distribució única que sigui la millor sinó que depenent del grup d'alumnes i del que s'ha de treballar caldrà una distribució o una altra i que és bo que siguem conscients de les infinites possibilitats que tenim de distribuir els alumnes en una classe per aconseguir els millors resultats de la millor manera possible tant pels alumnes com pel professor.
Desprès el Martí, que és el nostre professor, va introduir el tema del currículum recollint els nostres coneixements previs per veure que en sabiem del tema i proposant-nos una activitat que em va semblar molt divertida i diferent. Aquesta consistia en crear un currículum destinat a estudiants per a ser caçadors de dracs. Penso que va ser una manera diferent d'adonar-nos de com s'ha de planificar un currículum i que aquest ha d'estar encarat a uns objectius finals els quals pretenem que els nostres alumnes aconsegueixin.
Crec que si no tenim clars els objectius que volem aconseguir difícilment podrem marcar les pautes o el camí a seguir per arribar a aconseguir-los.
No hay comentarios:
Publicar un comentario